Skrypt dźwiękowy Dźwięki wstawiasz znajdując slot o nazwie:
Empty:
1. Zaznaczasz ten wpis i podajesz nazwę swojego dźwięku (bez polskich znaków i kapitalikami) jaka będzie widoczna w RE np.
ALARM:
2. Naciskasz [TAB] i wpisujesz nazwę pliku (bez rozszerzenia)
ALARM: alarm
3. Naciskasz 4 razy [TAB] i ustawiasz głośność od 0 do 99 (albo 100, ale 1 nie robi tu różnicy - radzę zmieniać co 5), służy do tego VOL<wartość naturalna>
ALARM: alarm VOL85
4. Naciskając odpowiednią ilość razy [TAB] (pomiędzy każdym elementem wpisu musi być min. 1 raz [TAB]) i podajesz komendy:
V - ?????, nie zauważyłem różnicy
P - powoduje falowanie dźwięku, nie wymaga parametrów (ale możesz spróbować),
L - loop, odtwarzanie w kółko tego samego dźwięku,
PIT<wartość całkowita> - ustawia prędkość (np. PIT0 - prędkość normalna, PIT100 - 2x szybciej, PIT-100 - 2x wolniej)
RAD<wartość całkowita> - dystans w sektorach
Przykład:
ALARM: alarm VOL85 L PIT-20 RAD50
5. #<litera levelu> podajesz do jakiego levelu ma być ten dźwięk (wprowadzenie #g powoduje ustawienie jako jednego z domyślnych dźwięków Lary i stosowanie go we wszystkich levelach)
ALARM: alarm VOL85 L PIT-20 RAD50 #g
Mam nadzieję, że już rozumiesz jak dodawać dźwięki do Sounds.txt. Jak ktoś dowie się do czego jest komenda „V” (wpisywana jako jedna z opcji), to niech napisze: roomeditor@strony.poland.com. Zapraszam do odwiedzenia mojej skromnej strony (tam są WAD'y z TR III i TR - C !).
|