Solucja dla trasy treningowej (TR2) by Andykaz




Na samym początku radzę ustawić muzykę na 0. Spowoduje to ,że głos Lary nie będzie Ci przeszkadzać podczas trasy i  nie będzie się "dogrywać" Audio (co jest czasem uciążliwe). Jeżeli dziadek też Ci przeszkadza to zamknij go w chłodziarni Lary.   Let's go. Gdy Lara's Home już się wgra zrób dwa kroki w prawo (2 razy Page Down). Teraz z rozbiegu skocz z 1-wszej skrzyni :




Prosto na trzecią skrzynię.Z tej skrzyni (z rozbiegu) skok na czwartą skrzynię





Wszystkie te skoki wykonaj pod skos (jak to pokazują screen'y). Skok na czwartą skrzynię należy w taki sposób wykonać ,aby Lara "kucnęła" (tuż przy krawędzi  skrzyni-screen powyżej). Wykonaj skok na piątą skrzynię (lekko pod skos) z miejsca.Lara znajdzie się teraz na wyższej skrzyni. Skok z rozbiegu i Lara jest na 6 skrzyni (cały czas biegnąc po lewej stronie trasy). Kolejny skok z rozbiegu i Lara chwyta się 7 skrzyni.Podciągnij się i skocz z rozbiegu do wody. Gdy Lara wyjdzie na powierzchnię ,należy troszkę podejść do skrzyni. Wykonaj skok i chwyć się siatki.



Zwróć uwagę na czas.W momencie ,gdy wykonujesz skok i chwytasz się siatki,słychać charakterystyczny dźwięk ("puknięcie").W tej chwili powinieneś mieć mniej niż 0:16.0. Jeżeli masz więcej daruj sobie dalszą drogę.Zacznij od początku trasy.Poćwicz  ten odcinek trasy parę razy. Gdy już znajdziesz się na górze skrzyni biegnij i zaraz wykonaj skok z rozbiegu (w powietrzu lekko skręć w prawą stronę) na kolejną skrzynię w taki sposób abyś "kucnął" w miejscu jak na screen'ie.



Skocz z miejsca na kolejną skrzynię pod ukosem.



Biegnij lekko w lewą stronę tej skrzyni i wykonaj skok (prawie, że na krawędzi tej skrzyni)



Będziesz na "ślizgawce".Odbij się od niej (skacząc) i jeśli wszystko dobrze zrobiłeś ,powinieneś  złapać się krawędzi następnej skrzyni.



Biegnij i na moście wykonaj skok pod skos do wody.



Płyń pod tunelem i Lara wyjdzie na powierzchnię po prawej strony dużej skrzyni (ale po lewej stronie tego słupa).Skocz i chwyć się siatki.Znów zwróć uwagę na czas. Powinno być około 0:46.0.



Wdrapuj się na górę i skręć w lewo.Lara będzie dziwnie wisieć.


Gdy Lara tak dziwnie wisi ,cały czas trzymaj klawisz ruchu w lewo (Lara dziwnym sposobem  znajdzie sie troszkę wyżej), a następnie podciągnij się w górę. Podbiegnij (ale zaraz wciśnij Shift-tak,aby Lara nie spadła ze skrzyni) do liny.Złap się jej  i zjeżdżaj w dół. Puść linę kiedy będziesz blisko końca liny i begnij do końca (zwróć uwagę ,aby Lara nie "kucnęła"  podczas upuszczenia się z liny). Dobrego czasu.

  Niektóre momenty są trudne i z pewnością będziesz klnąć na tą "ofiarę losu" Larę,gdy znów Ci się nie uda jakiś fragment trasy.Przy samym końcu trasy można "wypaść z gry". Ale należy próbować.Po kilka,kilkadziesiąt razy zaczynać trasę. Należy poznać zachowanie się Lary na pewnych odcinkach trasy (np.skok Lary na "ślizgawkę",odbicie się od niej i chwyt krawędzi skrzyni). Gdy masz już Lary serdecznie dość zrelaksuj się na murze wokół domu lub na dachu :-) Pewne odcinki można sobie ćwiczyć wiele razy (niekoniecznie zaczynając trasę od początku-ja np. ćwiczyłem  szybkie zjeżdżanie Lary po linie). Można doskonalić skok z mostu tak, aby Lara skoczyła do wody tuż przy brzegu.  

  Szybkiej Lary i krótkiego czasu życzy :

              Andykaz
 stat4u