Recenzja
Fabuła
Techniczne
Levele
Bronie
Wrogowie
Walkthrough (solucja)
Screenshoty
Przed premierą
Tłumaczenie tekstów z TR5
Wszystkie sekrety
Klawiszologia
FAQ
Kup grę w sklepie
Room Editor





Pistolety
No cóż... Ta broń jako znak rozpoznawczy Lary, nie mogła nie brać udziału w TRV. Występuje jednak tylko w dwóch pierwszych epizodach. Nie ma co tu dużo mówić. Jak zwykle nieograniczona amunicja i jak zwykle podstawowa oręż.


Shotgun
No cóż... Ta broń jako znak rozpoznawczy Lary, nie mogła nie brać udziału w TRV. Występuje jednak tylko w dwóch pierwszych epizodach. Nie ma co tu dużo mówić. Jak zwykle nieograniczona amunicja i jak zwykle podstawowa oręż.


Rewolwer
Dostępny w Rzymie. Jest substytutem Desert Eagle, na którym można montować celownik laserowy. Ma dosyć dużą siłę, jednak jest stosunkowo wolny.


UZI
Dostępne w Rzymie i w Rosji. Jak zwykle wywalają w krótkim czasie ogromne ilości amunicji. Jednak widać sukcesywnie zmniejszającą się siłę, począwszy od TRIII aż do teraz. Te dwie pukawki dostarczają jednak niezapomnianej zabawy.


Desert Eagle
Cóż to? Czyżby? Tak. W Rosyjskich epizodach po dwóch latach nieobecności powróciła do nas najbardziej lubiana broń w historii serii (tak przynajmniej mówią internetowe rankingi). Pistolet ten jest silniejszy od rewolweru i także można na nim montować celownik. Czysta przyjemność.


HK Gun
Broń dostępna w Tower Block'u. Ma wbudowany celownik i trzy tryby strzału. Sniper mode (pojedyńcze strzały), burst mode (krótkie serie) i rapid mode (seria non stop). Bardzo przypomina MP5 z TRIII. Pasuje do matrixowego klimatu ostatnich leveli. Jego siła jest umiarkowana, ale dzięki celownikowi potrafi zdziałać cuda (strzelanie w głowy strażników).


Grappling Hook
Nie jest to broń ofensywna. Użyta w odpowiednich miejscach wbija w sufit hak z którego rozwija się lina. W ten sposób można dostać się do miejsc, które na pozór są niedostępne.




GFX by Chris45 - TOMB RAIDER PL
 stat4u