| Recenzja demka | Walkthrough dla demka |
Oto co wiadomo na temat TR3:
Akcja będzie rozgrywać się w Londynie, pojawią się też Indie, wyspy na Pacyfiku oraz rejony pustyni w Nevadzie.Lara będzie się częściej przebierać i korzystać z nowych pojazdów (np. samochody).Sam gracz ma mieć wpływ na przebieg gry (inne poziomy). Grafika ulegnie dalszej poprawie (Lara, efekty świetlne) a całość okraszą nowe detale. Wśród broni ma się pojawić bazooka.Będą też nowe możliwości ruchowe (np. klawisz powodujący szybszy bieg Lary czy akrobacje na linie a'la Tarzan).Będą też lepsi przeciwnicy, sprawniejszy engine, no i rzecz jasna masa zabawy :)
Nasz pełny artykuł (preview) nt. Tomb Raider III.
Tutaj znajduje się artykuł na temat TR3, napisany przez nas dla "STREFY".



TR3 już jest z nami.Szykujemy pełne opracowanie. Wpadnijcie tu za jakiś czas.








Oto najnowsze informacje na temat TR3:
Ponownie spotkamy ukochanego T-Rex'a oraz lokaja Jeeves'a. TR3 posiadać będzie zróżnicowane cele misji.np trzeba będzie w nocy przekraść się do budynku mocno strzeżonego przez ochronę i liczne systemy alarmowe. Podobno udostępnione zostaną dwie możliwości save'owania gry: pierwszy-standardowy, znany z poprzednich wersji gry gdzie zachować grę będziemy mogli w każdym miejscu na mapie oraz drugi, który polegać będzie na konieczności save'owania na specjalnych, rozmieszczonych na levelu miejscach (znane z Deathtrap Dungeon). Nie wszystkie drzwi będą otwierane za pomocą ogromnych dźwigni, których wielkość przewyższa wzrost Lary. Będziemy mogli skorzystać z...klamki. Podobnie będzie ze zbieraniem przedmiotów.Nie trzeba już będzie wchodzić na stół, aby coś z niego zabrać.Wystarczy podejść i sięgnąć po np:upragniony klucz. Wśród wspomnianych wcześniej bayerów graficznych jest jeszcze jeden ciekawy efekt.Kiedy pod wodą strzelicie do jakiegoś żywiątka, natychmiast wypłynie z niego czerwona maź zwana też krwią, która rozpłynie się po wodzie pięknie ją barwiąc. Modyfikacji ulegnie działanie znanego z TR2 granatnika.

Dodatkowo kilka ciekawostek:
-Liście będą poruszać się na wietrze.
-Różne odgłosy chodzenia Lary (w zależności od podłoża)
-W zimnym klimacie będzie widać oddech Lary.
-Z broni będzie wydobywał się dym.
-Ślady po kulach zostawiane na ścianach.

A to wstępna charakterystyka poszczególnych sekcji gry:

INDIE:
Lara wyląduje na spadochronie w sercu tropikalnego lasu. Natrafimy na burzę, deszcz i mgłę, całość ma tworzyć specyficzną atmosferę.Odwiedzimy świątynię a na końcu wdamy się w pościg na motorach.Spodziewana duża ilość złych "żyjątek"...tygrysy, małpy, piranie, kobry itp.

LONDYN:
Zaczynamy na dachu budynku z pięknym widokiem na Tamizę. Szybko natrafimy na katedrę gdzie znajdziemy wejście do podziemi.Opuszczona stacja metra i schron. Wszystko w zgniłej atmosferze kanałów.Spotkamy trochę czarnych charakterów w postaci najemników, strażników, robotników itd.Nie zabraknie szczurów, nietoperzy i aligatorów(?).

AREA51/PUSTYNIA W NEVADZIE:
Zaczynamy w jakimś bliżej nieokreślonym pojeździe.Trzeba dostać się do tajemniczej STREFY 51, gdzie ponoć natrafimy na różne "ciekawe widoki".Całość zakończy się spotkaniem z bombowcem STEALTH.Pod lufę pójdą strażnicy (różnie uzbrojeni), naukowcy, psy i inne badziewia :)

POŁUDNIOWY PACYFIK:
Atmosfera stylizowana na King-Konga i Jurassic Park. W sumie chodzi o teren przypominający scenografię z tego pierwszego, jednak za "wielkimi drzwiami" można spodziewać się nie przerośnietej małpy tylko znajomego T-Rexa.Będzia nam dane pobawić się kajakiem i generalnie pozwiedzać egzotyczny krajobraz :). Na naszej drodze staną różne gatunki dinozaurów (możliwe niespodzianki), tubylcy, krokodyle i wściekłe rybki.

ARKTYKA:
Brr...zimno i w dodatku znowu ten skuter. Podobno w pewnych sytuacjach Lara może zamarznać na śmierć (ruszać się!). Dla miłośników emocji przewidziano szaleńczą jazdę w wagoniku przez podziemną kopalnię.Gdzieś tam znajdziemy fragmenty zaginionego miasta i właśnie tam zakończymy naszą przygodę. Na tamten swiat odejdą kolejne zastępy strażników i naukowców oraz kilka bliżej niezdefiniowanych mutantów.Będą też miłe (oj...chyba nie) rybki i badziewia morso-podobne.

A teraz pierwsze dane nt. wymagań systemowych:
Minimalne: Windows 95/98 z DirectX 5 lub 6; Pentium 133 lub 166; 16M RAM; 4x CD-ROM; karta muzyczna 100% zgodna z Win95/98; jakakolwiek karta wspomagająca DirectX; akcelerator 3D NIE JEST WYMAGANY.

Optymalna konfiguracja: Windows 98 z DirectX 6; Pentium II 266 lub AMD K6-2 300; 64M RAM; 32x CD-ROM; Voodoo 2 lub odpowiednik.

Tutaj znajdują się pierwsze obrazki z nowymi ubrankami Lary

Tomb Raider III - duże screeny

Tomb Raider III - 10 dużych screenów

Tomb Raider III - zestaw 30 screenów
 stat4u