Bonus Level

SaveGame - Bonus Level

Wdrap się na widoczny w pobliżu słup i rozpocznij wspinaczkę (ze skokami) na wyższe podesty.Brnij cały czas przed siebie, aż staniesz przed ścianą i flarami.Podnieś je, odwróć się i skocz z rozbiegu na lewą półkę po drugiej stronie przepaści. Teraz złap się stropu i przesuń się do oporu.Puść się (sprawdź czy masz max. energii) w wyniku czego znajdziesz się w nowej lokacji. Podnieś dużą apteczkę, użyj jej i skocz z rozbiegu do niższej partii tej sali.Wdrap się do krótkiego korytarza, przestaw dźwignię i wracaj do hali.Teraz zejdź na sam dół i wdrap się do dużej niszy w ścianie. Skocz na metalową półkę przy centralnej konstrukcji i wdrap się poziom wyżej. Teraz skocz z rozbiegu w kierunku ściany i chwyć się widocznej szpary. Przesuń się w lewo i w małej niszy przestaw dźwignię. Teraz bezpiecznie opuść się na sam dół i ruszaj do otwartych drzwi w rogu komnaty.Przestaw dźwignię i ponownie idź do dużej niszy.Skocz na metalowy podest, wdrap się wyżej i tym razem skocz na półkę wiszącą po prawej stronie.Teraz możesz dostać się na najwyższy poziom (skocz i złap się ściany).Gdy już tam będziesz, biegnij w prawo.Teraz wskakuj do korytarza, w którym przestawiałeś dźwignię. Skocz, złap się stropu i ruszaj w lewo.Dojdziesz do drążka na linie, ale jeszcze go nie używaj, tylko wdrap się wyżej.Podnieś klucz i wracaj na dół. Przejedź po linie na drugi koniec sali.Uważaj, żeby nie wpaść do pochyłego korytarza...to pułapka.Skocz do wnęki obok kolców i przejdź na drugi koniec. Odkryjesz tajne przejście, z którego rzecz jasna skorzystaj. Gdy staniesz przed płomieniami, skocz, złap się stropu i ruszaj naprzód. Na końcu puść się tak by spaść do wody.Płyń przed siebie (uwaga na tłok). Wyjdź z wody, wczołgaj się do szczeliny i przestaw przycisk. Teraz wracaj do brzegu i wdrap się po drabinie. Na górze wbiegnij w otwarte drzwi (uwaga na zapadnię). Teraz daj nurka do wody (przez szyb) i wyjdź na brzeg. Użyj klucza na zamku.Znajdziesz się w ciemnym pomieszczeniu z dziurą w podłodze. Wskocz do wody i szukaj drugiego wyjścia. Na brzegu wykończ strażnika i jego psa, a następnie wdrap się wyżej. Znajdziesz się przed jakimś ołtarzem, który stanowi koniec etapu.

 stat4u