I. Ogólne |
Przed premierą
|
Wiadomości, które były dostępne przed premierą edytora i domysły o jego funkcjonalności i działaniu.
|
Wstęp
|
Informacje wstępne na temat edytora, zasada jego działania i różnice między nim i nieoficjalnym edytorem TReditor.
|
II. Podręcznik użytkownika |
Instalacja
|
Wymagania sprzętowe
Instalacja
Problemy techniczne
|
Przegląd edytora
|
Interfejs
Uruchamianie przykładu
Szybki kurs i zapoznanie się z interfejsem
|
Pierwsze prace
|
Zapis projektu
Kompilacja levelu
Tworzenie pomieszczeń
|
Budowa levelu:
krok po kroku
(autor: M@ster)
|
Lekcja 1
Tworzenie dwóch przykładowych pomieszczeń od podstaw.
Lekcja 2 Wstawianie obiektów i ich właściwości.
Lekcja 3 Kształtowanie terenu, wstawianie drabinek, oświetlenie pomieszczeń.
Lekcja 4 Aktywacja obiektów, kamery.
Lekcja 5 Woda, poruszanie kamer, dodatkowe elementy otoczenia.
Lekcja 6 Opcja „Flip Room”, prądy wodne, więcej informacji o Trigger'ach.
Lekcja 7 Dodatkowe informacje o Trigger'ach, porady na temat tworzenia mapek.
Obiekty i ich OCB (Object Code Bit) Tabelka zawierająca informacje na temat wybranych obiektów i ich właściwości.
Edycja skryptu Informacje o podstawach tworzenia skryptu gry.
Przygotowywanie podstawy levelu Wstawianie i odpowiednie przygotowanie obiektów 3D.
FAQ Przydatny FAQ o tworzeniu i edycji leveli. Pozycja obowiązkowa dla graczy mających jakiekolwiek problemy z tym zagadnieniem.
|
Własne obiekty 3D
(autor: Rafał Stańczak) | Instrukcja na temat tworzenia własnych obiektów 3D. |
Skrypt dźwiękowy
(autor: EMOO) | Informacje o tworzeniu dźwiękowego skryptu. |
III. Room Editor oraz dodatkowe pliki do pobrania |