Aktualizacje
Pomoc

Tomb Raider
Tomb Raider II
Tomb Raider III
Tomb Raider - TLR
Tomb Raider - C

Dodatki
Room Editor
Edycja Leveli
Dziwne Screeny

Tomb Architekt
Nowości TR PL
I. Ogólne
Przed premierą Wiadomości, które były dostępne przed premierą edytora i domysły o jego funkcjonalności i działaniu.
Wstęp Informacje wstępne na temat edytora, zasada jego działania i różnice między nim i nieoficjalnym edytorem TReditor.
II. Podręcznik użytkownika
Instalacja Wymagania sprzętowe
Instalacja
Problemy techniczne
Przegląd edytora Interfejs
Uruchamianie przykładu
Szybki kurs i zapoznanie się z interfejsem
Pierwsze prace Zapis projektu
Kompilacja levelu
Tworzenie pomieszczeń
Budowa levelu:
krok po kroku
(autor: M@ster)
Lekcja 1
Tworzenie dwóch przykładowych pomieszczeń od podstaw.

Lekcja 2
Wstawianie obiektów i ich właściwości.

Lekcja 3
Kształtowanie terenu, wstawianie drabinek, oświetlenie pomieszczeń.

Lekcja 4
Aktywacja obiektów, kamery.

Lekcja 5
Woda, poruszanie kamer, dodatkowe elementy otoczenia.

Lekcja 6
Opcja „Flip Room”, prądy wodne, więcej informacji o Trigger'ach.

Lekcja 7
Dodatkowe informacje o Trigger'ach, porady na temat tworzenia mapek.

Obiekty i ich OCB (Object Code Bit)
Tabelka zawierająca informacje na temat wybranych obiektów i ich właściwości.

Edycja skryptu
Informacje o podstawach tworzenia skryptu gry.

Przygotowywanie podstawy levelu
Wstawianie i odpowiednie przygotowanie obiektów 3D.

FAQ
Przydatny FAQ o tworzeniu i edycji leveli. Pozycja obowiązkowa dla graczy mających jakiekolwiek problemy z tym zagadnieniem.

Własne obiekty 3D
(autor: Rafał Stańczak)
Instrukcja na temat tworzenia własnych obiektów 3D.
Skrypt dźwiękowy
(autor: EMOO)
Informacje o tworzeniu dźwiękowego skryptu.
III. Room Editor oraz dodatkowe pliki do pobrania
 
Copyright © by TOMB RAIDER PL. All rights reserved.